TOT BE?
Bones!!
Mira,estic certament preocupada perque l'altre dia (tant el meu novio com jo) vam perdre la virginitat junts. La primera vegada no va sortirme sang, pero despres un altre cop que ho vam probar, si que van sortir una mica, perque el preservatiu ens va quedar tacat. Ell es va correr. Pero quan sel va treure ens vam assegurar de que havia anat be, que no s'havia petat. Tot i aixi, no hi ha d'haver cap risc no??
M'han dit amigues que la regla se m'atrassarà uns dies pq era la primera vegada, no m'haig de preocupar no?
Una altre pregunta, les noies ens podem ''correr'' com els nois?? O es la nostra lubricació?
I per últim, em podries dir alguna de les posicions més exitants per la noia a l'hora de ferho?
Graaacies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Pel que ens expliques ho heu fet tot bé, penetració amb preservatiu i comprovació del preservatiu un cop ell ejacula. Si tot estava bé, no hi ha risc d'embaràs. Si la regla se’t retarda, serà més pels nervis de voler que vingui que no pas pel fet de tenir relacions sexuals.
Pel que fa a "corre's", normalment quan diem que les noies es "corren" ens referim a tenir un orgasme, no a ejacular com els nois. De totes formes, és normal que mentre tenim relacions sexuals es generi més flux vaginal, és la lubricació natural.
en preguntes també per postures més excitants per la noia, segurament amb la penetració només no sentiràs màxim plaer, et pot agradar més o menys però possiblement no arribaràs a l'orgasme, el millor és que us col·loqueu de forma que ell o tu mateixa pugueu estimular la zona del clítoris alhora.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL