calentons
Hola bones tinc un dubte, soc un noi de 15 anys i ara que estic amb una xiqueta parlem sobre que podem fer i aixi, i jo tinc el dubte de que he de fer si ella em masturbe, que he de fer? on me de corre? que es fa despres?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori.
Segurament el millor que pots fer és experimentar tu mateix què fer abans, durant i després, ja que és en el moment on descobriràs com et sents més còmode. De totes formes et donarem alguna idea que esperem et sigui d'utilitat:
Si ella et masturba, el que pots fer mentre és acariciar-la a ella, fer-li petons, indicar-li si t'agrada i si no t'agrada redirigeix la seva mà (ella no té per què saber què i com t'agrada, ajuda-la), al teu costat pots tenir alguna tovalloleta/mocador de paper o alguna peça de roba i quan estiguis a punt d'ejacular amb una de les mans tapes el prepuci i ejacules en el paper o la roba. Quan tingueu confiança potser a ella li és igual que ejaculis a la seva mà però millor espera a saber si ella està d'acord.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL