dubtees!!:O
fa dos setmanes ho vaig fer per primer cop i tinc varis dubtes... respecte al ginecolec i aixo no li eh dit a me mare que ho eh fet i tampoc vull perque em fa vergonya pero clar al aver mantingut la primera relacio sexual se suposa que ara eh de fer la revisio cada any no?
despres tambe tinc un altre dubte.. es normal que et surti sang dos dies despres d'haver mantingut les relacions?
i la ultima pregunta es:
el segon cop que ho fas tambe surt sang? i tambe vull saber si fa igual de mal que el primer cop.. esque tinc por de que faci igual de mal.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament la sang dels dies posteriors és degut a que si et va fer mal pot ser alguna veneta, la pell vaginal és molt sensible i si estaves molt nerviosa i poc lubricada és normal que la zona s'irrités.
Pel que fa al ginecòleg, és recomanable anar-hi un cop ve la primera regla, per tant, si vols anar-hi digues-li a la teva mare que ho has llegit en algun lloc i que vols anar al ginecòleg per veure que tot estigui bé.
Quan ho feu per segon o tercer cop, intenta estar més relaxada i que la penetració sigui molt poc a poc, si fa mal, pareu i jugueu a una altre cosa.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL