pes i edat
Una cosa, tinc 14 anys, a l'abril que ve fare 15. Medeixo 1,65 mes o menys i peso 65 kg... crec que estic grassa, pero els metges em diuen que no... que puc fer per baixar caderes i panxa? Ajuda siusplau :(
Sara Bujalance

Hola Núria! Els metges et diuen la veritat, no et sobra pes! Per l'alçada que tens el teu pes és correcte, és impossible que estiguis grassa, només t'ho veus tu! Estàs bé!! El millor per pode mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això estaràs en forma en general, caderes i panxa també. No hi ha cap manera de reduir o augmentar una part concreta del cos com les caderes i la panxa, el millor que pots fer per estar bé en general és el que t'he comentat: menjar de tot, equilibrat i fer esport. Molts petons!!!