Orientació sexual
Hola! Mira, primer de tot, voldria aclarir que jo em sento heterosexual degut a que sempre m'han agradat nois i les noies en si no em posen.
El meu dubte ve a que quan veig una escena de sexe entre un noi i una noia m'excito o si veig una noia masturbant-se també, pero si veig un noi masturbant-se o a dos gays tenint relacions no.
És possible que sigui perquè el plaer que senten les noies que veig sigui el que jo sento? O sóc bisexual?
Ajuda si us plau!
IESP

Hola Claaud Skywalker!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte al que expliques, crec que vas molt ben encaminada quan dius que la raó de que t'exciti veure dues noies és perquè són com tu i saps com d'agradable pot ser cada part que es toquen. A més, les escenes eròtiques entre dues noies solen ser poc agressives, amb molt contacte i amb un ritme molt suau, ben diferent d'escenes protagonitzades per dos noi, potser.
Així, té sentit que si veus un noi sol o dos nois junts tenint relacions, no sentis la mateixa connexió o que ni tan sols arribi a excitart-te. A més, pensa que aquest tipus d'imatges estan pensades per estimular visualment als nois homosexuals generalment.
I respecte a la teva pregunta, et diria que pots saber si ets bisexual si t'enamores també de persones del mateix sexe, no només pel fet d'excitar-te veient una escena pujada de to! ;)
Espero haver estat d’ajuda Claaud!!
Helena Galé
@hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat