Vull aprimar-me
Hola! Medeixo 1,55 i peso 50 i em veig molt gorda! Va haveri un temps que no m'enjava res i vaig arrivar al vomitar pero tot i així no aprimava! M'agradaria saber com puc aprimar, i si en fer 2 dies a la semana ball esta be! Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola Clara! Amb l'alçada que tens el teu pes és correcte, és impossible que estiguis grassa!! Estàs bé!! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com ja en fas (2 o 3 dies a la setmana és fantàstic). MAI tornis a deixar de menjar i MAI tornis a vomitar!! És molt perillós per a la teva salut i no són mesures efectives realment per perdre pes, al contrari, a llarg termini et poden portar a guanyar-ne!! Si algún cop veus que la preocupació pel pes és massa present en el teu cap, seria recomanable que en parlessis amb algun adult de confiança de cara a que t'ajudés a evitar que es converteixi en un problema greu. Un petó molt gran!!