Menjar
Hola Sara! Tinc 16 anys, medeixo 170 i peso 70 kg. Sé que he de reduir el meu pes però cada vegada que em proposo menjar equilibrat la temptació em guanya i mai ho aconsegueixo, no entenc perquè menjo sense tenir gana. Em pots ajudar?
Sara Bujalance

Hola! El millor per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport. Pel que dius és possible que acabis "picant" perquè intentes controlar molt el que menges, per evitar "picotejar" sense tenir gana la millor opció és fer 5 àpats al dia, no quedar-se amb gana i no intentar prohibir-se cap aliment, perquè aleshores l'únic que aconseguim és tenir-ne més ganes i acabem "picant", això passa sobretot amb aliments que sovint ens fan més "por" com la xocolata. La xocolata, la bolleria, els dolços, etc. els pots menjar tranquil.lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. No te'ls "prohibeixis" i menja'n de tant en tant, així no tindràs aquestes "temptacions". Molts petons!!