Tinc sobrepes oi?
Hola!
Una cosa tinc 13 anys cap a 14 i faig 1'58 i peso 63.2 kilograms
Se que no es el pes ideal però com puc baixar de pes, faig esport constantment i a educació física m'esforço molt però no hi ha manera de baixar uns quants quilos. Menjo equilibrat i no entre hores però sincerament no m'aprimo ni a la de tres!
Que puc fer per aprimar-me?
Estic farta dels comentaris de la gent, ajudeu-me si us plau!
Espero respostes moltes gràcies <3
Sara Bujalance

Hola aiduxxi! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és el que ja estàs fent: menjar de tot, equilibrat, i fer esport. A part d'això no hi ha res més que realment funcioni per mantenir un bon pes. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", això ni ho triem ni ho podem canviar, d'aquí la importància d'acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses que no les podem canviar. Passa dels comentaris que et faci la gent, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res!! Ningú té dret a fer-te sentir malament pel teu cos, així que no te'ls escoltis, aquesta gent que es fica amb els altres ho acostumen a fer perquè tenen una baixa autoestima i, inconscientment, el que volen és que la autoestima dels altres encara sigui més baixa que la seva, així que no permetis que els problemes d'autoestima dels altres afectin a la teva! Molts petons!!