DIETA
Hola! Necessito una dieta que em pugui aprimar 3 o 4 quilos (no molt més). El problema es que no m'agraden les verdures i llegums no m'acaben de "xocar" gaire... Ajuda sisplau! :)
Sara Bujalance

Hola!
Primer reflexiona sobre si és realment necessari que perdis aquests quilos, molts cops pensem que aprimant ens trobarem millor però no acostuma a ser així perquè aquest desig d'aprimar té a veure, en realitat, amb temes psicològics, així que el millor que pots fer és parlar-ne amb algun adult de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudessin a sentir-te millor. Pel que fa a les verdures i els llegums, sé que és difícil menjar un aliment que no ens agrada però t'animo a que facis un esforç i intentis menjar-les d'una forma que t'agradi (pot ser de moltes maneres, bullides, al wok, a la planxa, en una truita, saltejades... hi ha mil formes de cuinar-les i segur que en trobes alguna que t'agrada) perquè són fonamentals per tenir una bona salut i mantenir un pes saludable. Un petó! :-)