vaigs calente
Ola doctriu,
soc una noie de 12 ays, fa poc man cumansat a creija els pits i aijos, pro ja vaij a tope tot el dia, que sils nens, que si les poyes, tin ganes de fullár i e pensat cumansa amb la pindula. No vui na al jinecolac perqe em fa por que sigi guapo i mecsiti, e pansat gafarli les pindules a ma germana, que te mols paqets. El meu dupta es, osigi si la pindula tapa el furat dels obaris, perqe sa de pendra cada dia, no nia prou am una? i perqe sa de pendra per la boca i no posarsela pel xixi?
Elena Crespi

Hola Albeta,
Veig la teva sobreexcitació i me l'agafaré seriosament tot i que veig molta broma en tot el que dius. Però igualment t'explicaré ja que el que et responguem pot servir a molta gent:
-Si algú vol començar a prendre pastilles és perquè tingui relacions sexuals amb una parella estable i s'hagin fet les proves médiques que indiquen que no tenen cap infecció i poden deixar el preservatiu
-Sempre s'ha de fer sota el consentiment mèdic
-Es prenen cada dia per evitar ovular, no per tapar els ovaris i si es deixen de prendre, l'ovulació es reprèn
-Excitar-se i tenir ganes de tenir relacions sexuals és molt normal durant la pubertat i l'adolescència, això no vol dir que s'estigui preparat per fer-ho, per tant, és important que primer et coneguis a tu abans de compartir el teu cos i la teva sexualitat amb algú altre!
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat