SUPER URGEEEENNNTTT SISPLAAAUU!!!!!!
Holaa, buenuu, no se com dir aixoo;
Tinc 14 anys i sóc una noia. Sempre he pensat que m'agradaven els nois però, com pots saber si ets bisexuaal?? els nois segur que m'agraden però no estic segura de si les noies també m'agradeen sisplaau contesteu rapiid!!! necessito consell i no feu que me'n empanadeixi d'haver confiat en vosaltres siusplaaauu!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres!
L'orientació sexual es defineix per de qui t'enamores al marge de amb qui tinguis relacions sexuals. És a dir, si ets noia i t'enamores només de nois et pots definir com a heterosexual, si ets noia i t'enamores de noies et pots definir com a homosexual, si ets noia i t'enamores de nois i noies independentment pots definir-te com a bisexual. Si només tens relacions sexuals amb nois i noies però només t'enamores i tens relacions afectives amb noies seràs homosexual.
No t'angoixis pensant que si també t'agraden les noies seràs bisexual, el fet de posar-te l'etiqueta és el que t'angoixa, estàs en una època en la que has de viure i sentir i en funció els teus sentiments, et definiràs i et coneixeràs. Però no vulguis tenir pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL