AJUDA SI US PLAU [NO ME LA PUC TREURE DEL CAP]
No se que fer perque fa unes setmanes u vam deixar amb la meva novia i quan estavem junts ella es va apuntar a natacio amb mi. he anat un dia a entreno i no ens hem fet molt perque necessito temps. Llavors ella em comensa a dir que he sudat della i q n la vui ni com amiga i macabu sentint malamen. i la veritat es que magrada molt estar amb ella lu unic que em parla borde i malamen des de que u hem deixat. es una daqelles persones que si hi ets amic molt be, pero sino les passes pu*es. Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació.
Una cosa que podries fer és comentar-li que no és que vulguis passar d'ella però ara després de la ruptura necessites temps per a fer-te a la idea que ja no esteu junts i necessites espai i distància. Quan estiguis millor ja recuperareu el contacte i l'amistat si és el que finalment voleu.
D'altra banda, no volem enviar-te la resposta sense abans dir-te que en la vida et trobaràs a moltes persones diferents, però quan algú te les fa passar "pu*es" senzillament perquè no actues com ell/a vol, planteja't si vols aquesta persona al teu costat.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL