Embaras?
Hola bon dia,
La meva novia i jo el dissabte passat vam decidir fer el amor a casa d'un amic, com que tots els preservatius es petaven quan entrava, vam decidir que em tindria que posar-me dos per si de cas. Em vaig posar els dos, ho vam estar fent, i es van petar, un més que el altre però es van petar, em vaig adonar que ja m'havia corregut a dins seu, hi havia semen en els dos preservatius i quan m'ho vaig treure estava gotejant i no ho se segur però crec que hi havia una mica a dins seu. Li tenia que haver vingut la regla el dia 20, però hi ha mesos que li ha vingut molt més tard però ella no se'n recorda i tots dos estem una mica preocupats... ella no va sentir res quan em vaig córrer a dins seu, ni tampoc li ha fet mal de panxa, ni s'ha marejat en cap moment ni res... no sé que pot passar... Ahir vaig anar a visitar-la i estava com sempre... es clar una mica amb mala cara perquè estava preocupada... però la he vist com sempre...
Ens podríeu dir algú urgent siusplau?
Bon dia i gràcies per la seva atenció.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
En primer lloc, per a properes ocasions, et recomanem que vagis a la farmàcia i demanis uns preservatius que et vagin bé, potser una altre marca o una altre talla. És força estrany que tots els preservatius es trenquin per tant potser el problema és la marca o la talla.
Si la regla encara no li ha vingut, el millor és que un cop porti 7 dies o més de retràs, és que es faci un test d'embaràs, així sortireu de dubtes. El test costa uns 9 euros i el pots trobar en qualsevol farmàcia.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL