No m'agrada el meu pes
Hola!!! Tinc 13 faig 1,53 i peso 68kg. Els metges no em deixen fer esport, i crec que em sobra moolt pes! Com em puc treure els 25 quilos que em sobren? O com a mínim 10 kilets.
Moltíssimes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola! Amb 13 anys no és convenient que facis cap dieta d'aprimament perquè si la fessis, existiria el risc de que al teu cos li manqués algun nutrient essencial per al teu correcte desenvolupament, així que les dietes d'aprimament són només pels adults, i sempre sota control mèdic, per evitar problemes greus de salut. El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide) i ser constant amb aquests hàbits, ja que són la forma més efectiva de mantenir un pes saludable. Fer esport també és una manera molt saludable per mantenir un bon pes, però si els metges no t'ho permeten no l'has de practicar, així que menja de tot, equilibrat, i no t'obsessionis, viu feliç!! Un petó molt gran!!