No arribo a l'orgasme
Hola!
Estic molt preocupada perque fa poc que tinc novio i fem l'amor bastant sovint pero no aconsegeixo arribar a l'orgasme...
Amigas m'han dit que no em preocupi que poc a poc anire gaudint més i al final arribare pero mentres estic super obsesionada amb aixo...
Esque quan ho fem estic mes pendent de si arribare o no que no de disfrutaro
Que puc fer??
Anissa Ouali

Hola Anònima!!!
Deixa'm fer-te una pregunta, intentes arribar a l'orgasme només amb la penetració? si és així, ho estàs posant molt difícil, no és impossible arribar a l'orgasme només amb penetració però si més difícil, Perquè? doncs a l'interior de la vagina hi ha menys sensibilitat i per això és més difícil arribar-hi. La zona més sensible dels genitals femenins està a l'exterior i al clítoris. Has jugat mai amb el teu clítoris? saps on és?
Individualment has arribat mai a l'orgasme? és a dir amb masturbació?
Intenteu jugar, conèixer, com diuen les amigues, i mica en mica veuràs com son els teus orgasmes!
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali