Monitor de campaments!!D:
Hola:) No se si aquesta consulta va a aquesta categoria, pero ho intento:$
Necessito que em contesteu siusplau, tinc un cacau mental i no se que fer.
Aquest estiu he passat 15 dies de campaments, i em vaig fer molt amiga amb els monitors, en especial d'un dels nois.
La cosa es que un cop van acabar els campaments vam continuar parlant pel whatsapp, i sempre que li explicava els meus problemes em pujava la moral i em deia coses molt maques. Però no parava de repetir que havia de vigilar molt amb tot el que deia, perque jo soc menor i ell és 14 anys més gran que jo.
Mes endavant vam comensar a parlar amb més confiança, i ens portem super be. El que passa és que es va comensar a emparanoiar perquè es pensava que sentia alguna cosa per ell. M'ho va preguntar, i al dir-li que no em va començar a preguntar què hagues fet si ell m'hagués dit que sent algo per mi.
No se que fer, perque ara ja no sé si sento algo per ell, i tampoc se si ell sent algo per mi.
I el problema més important: l'edat, (com ja he dit té gairebe el doble que jo).
Algun consell? De veritat que no sé que fer:((
Anissa Ouali

Hola Marinina!!
A vegades la confiança que podem arribar a tenir amb algú pot fer que els nostres sentiments és confonguin. Pel que has dit, fins que ell no t'ho a preguntat, tu simplement et senties a gust xerrant amb ell i prou, així que no et facis paranoies tu també per la pregunta que ta fet. Moltes vegades diem que l'edat no és important però en aquest cas hi ha molta diferència i l'ideal és que tu gaudeixis de la teva edat, els amics, amigues,... i si vols seguir tenint la confiança que tens amb el monitor però sempre com un adult de referència i ja està.
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali