Anorexia?
Hola, crec que tinc anorèxia. No em sento bé amb el meu cos, em sento grossa, vull 'adelgazar 9k, em donc fastic, peso 58, fa poc pesaba 57 i ara cada vegada que em pujo a la bascula tinc por de que pesi més. Medeixo 1,63. Ja no menjo tant fins i tot ma mare m'ha dit: Ja no menjes, no em vinguis amb problemes que ja en tinc bastants, tinc anorèxia? Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Pel que m'expliques sembla que estàs passant per una època difícil pel que fa al pes i l'aspecte físic. Entenc el teu patiment, quan una persona comença a sentir-se malament pel tema del pes pot arribar a patir molt. Per saber si tens anorèxia hauria de parlar amb tu personalment i fer-te tota una exploració psicològica, però pel que m'expliques sí que n'hi ha prou com per veure que el pes t'ho fa passar massa malament i que si no ho aturem pot acabar convertint-se en un problema com l'anorèxia. El millor que pots fer és parlar amb els teus pares i explicar-los aquesta preocupació que tens pel pes. Sé que és difícil parlar amb ells i que no vols preocupar-los, però és el millor que pots fer per estalviar-te tant a tu com a ells un problema realment greu. La mare et diu això perquè li fa por que puguis tenir un problema, però pensa que t'estima més que a res en el món i la seva prioritat és que estiguis bé, per tant, si no et trobes bé és la primera que farà TOT el possible per ajudar-te. T'envio molts ànims per a que parlis amb la mare. Un petó molt gran!! PD: Un altre consell, treu-te aquest àlies de "feaygorda", per millorar la teva autoestima comença per no insultar-te a tu mateixa! Posa't algo maco! Tracta't bé a tu mateixa!!