Uns dubtes...
Hola, primer de tot dues coses. Primer dir que m'agradaria ser anònima. I segon agrair-vos això que feu. De veritat que crec que ajuda molt als adolescents, incloent-m'hi a mi!
Bé, aquí van els meus dubtes:
- He estat llegint pel consultori i he vist que dieu que hi ha noies que amb la penetració senten plaer. Jo encara soc verge però sento curiositat per saber-ho... Aquestes noies que els hi passa això, quan es posen un tampó o així, noten alguna cosa? Sé que la resposta serà no, no senten res (o com a mínim això crec) però m'agradaria saber el per què...
- La segona pregunta és: com ja he dit he remenat pel consultori i sé que moltes noies us pregunten per la masturbació femenina però no acabo de entendre on es troba el clítoris. Vaig trobar un enllaç pel YouTube però no me'l deixa veure... He llegit que s'ha d'utilitzar un mirall per trobar les diverses parts però no acabo de trobar-m'ho... Em podríeu ajudar?
- I per últim i referent a la segona pregunta: em podríeu dir alguna pàgina web per poder veure i trobar les parts de la vulva i de la vagina i llavors poder provar de trobar-m'ho amb un mirall?
De veritat que un altre cop moltes gràcies per contestar-me aquesta pregunta i totes les de tots els adolescents i les adolescents a qui ajudeu! Feu una gran feina!
Anissa Ouali

Hola Eisocjodw!!! com estàs??
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos els teus dubtes! No et preocupis el consultori és anònim!
Anem pels dubtes:
- A l’interior de la vagina hi ha moltes menys terminacions nervioses (això és el que ens permet tenir més sensibilitat o menys), que a l’exterior , per aquest motiu, quan una noia és fica un tampó no sentirà res. (també has de tenir en compte que l’excitació també bé del cap, i per exemple en la penetració, la sensibilitat i excitació que es pugui sentir no només ve del fet de la penetració sinó més del cap)
- Sobre el clítoris et recomano visitar aquesta web:
està en anglès però s’entén molt fàcilment. Mostra maquetes dels genitals femenins i t’ajudarà a veure on està el clítoris, així si tu després decideixes veure on està el teu amb l’ajuda d’un mirall petit et podràs guiar més fàcil. En aquesta web també veuràs identificades totes les parts de la vulva!
Espero haver resolt els teus dubtes!! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali