TEST EMBARAS...URGEENT:(:(
Holaa!
Mireu, tinc 17 anys i ja fa 3 anys que tinc novia. Fa dos anys que fem l'amor sense preservatiu i mai ens ha passat res, sempre te la regla regular, pero ara te un retras de una setmana, al test d'embaras surt entre rosa i blau i no sabem si ho esta o no. Ella esta fatal i li va fer molt de corte parlar d'aixo amb mi i li va costar molt dir-me que tenia un retras.
Si us plau ajudaa!!
Ho estem passant fataal, petoons
Anissa Ouali

Hola AriiC^^!!!
Encara que porteu 3 anys sense utilitzar preservatiu el risc sempre hi és! I això és molt important, ja que desprès poden venir situacions com la que esteu vivint. A vegades els nervis i l'angoixa poden fer que la regla s’endarrereixi, fins i tot, més d'una setmana, però d'altre banda, pot haver-hi el risc d'embaràs.
Pel que expliqués ja heu fet el test però no sembla donar un resultat clar. A partir d'aquí hi ha diverses opcions, tornar a repetir el test seguint molt bé les instruccions i consultant al farmacèutic si teniu dubtes, i l'opció amb més seguretat, és visitar al metge de capçalera perquè facin les proves allò i tenir una resposta més segura.
Per ella serà difícil i és important que ho parleu, encara que hagis de treure tu el tema. Espero que tot vagi bé! una forta abraçada i gràcies per consultar amb nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali