Estic grassa?
Holaa, tinc 13 anys i tinc com molt volum a la panxa (no he tingut relacions sexuals) no se si es grassa o es per fer "l'estiron". Tinc michelines cuando me siento, aixo es grassa?? Tinc que fer dieta?? Menjo de tot i sa, a vegades molt pero poques vegades.
Ayudeume nose que fer
Sara Bujalance

Hola Laura016! Aquest volum que tens a la panxa és probablement perquè el teu cos encara està a mig camí entre nena i dona i conserva la típica panxa de nen petit, rodona i amb volum, però això no és greix, tranquil·la. Ja veuràs com a mida que vas creixent i el teu cos va madurant va perdent aquesta "panxa" i la cintura s'afina. L'únic que has de fer tu és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. També és recomanable menjar més vegades menys quantitat que no pas menjar molt poques vegades. El millor és fer 5 àpats diaris: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar) i 2 complementaris (1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). Molts petons!!