no estic segura
Hola,
sóc una noia i tinc 12 anys (aquest any faig 13) i m'agrada un noi d'un curs meu el conec de natació. Totes les meves amigues diuen que fem molt bona parella i que hauriem de sortir. Quan mo van començar a dir cada cop que publicaveu coses sobre com agradar a un noi ho mirava i havien coses que coinsidien com que : si li agrades t'explicara coses molt importats i privades cosa que detant en tant fa. vaja jono ser que fer.
Que en penseu?
PD: feu molt bona feina i quan tens problemes ajudeu molt
Anissa Ouali

Hola R2001!! moltes gràcies per la teva consulta!
Pel que dius, ja us heu presentat i teniu contacte, no? A vegades hi ha pistes que ens ajuden a entreveure si li agradem algú o ens agrada, però la millor pista és parlar-ho directament! ;)! Se que no és fàcil i pot fer molta vergonya o fins i tot a vegades ens trobem que ens poden dir que no.
Per això el que et recomanem és observar una mica com va tot, intentar quedar els dos, veure com et sents amb ell i ell amb tu i mica en mica treure el tema!
Espero que tot vagi molt bé! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali