Masturbació
Sóc un noi de 17 anys i si et tinc que ser sincer m'agrada masturbarme, però últimament crec que em falta algú mes que això i voldria saber si en un noi hi han maneres de trobar mes plaer al masturbarse.
Espero que em puguis ajudar.
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Desco97!!
ens agrada que sigueu sincers!!! Sobre l'excitació has de saber que l’òrgan sexual més important és el cap i no només els genitals. El cap ens pot ajudar a trobar molt més plaer, com? T'has parat a mirar quines son les coses que més t'agraden o t'exciten? no només al tocar al genitals, sino a la imaginació, lectures, imatges, etc... A més a més, pots intentar jugar amb el ritme, la pressió al tocar algunes zones, investigar d'altres, etc...
Com pots veure, es tracta de conèixer el teu cap i el teu cos, i jugar!
Una abraçada!! gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali