masses ganes
tinc 13 anys y tinc unes ganes bojes de follar ja, nomes amb un gif com aquest http://24.media.tumblr.com/86c21d8013956b5c57a4875260053a3e/tumblr_mn6kwvB3qb1solq04o1_500.gif#_= mentren unes ganes que uuuff y doncs em vull masturbar, lo pitjor es que MAI ME LIAT no ho entenc. que puc fer? ajudaaaaaa
IESP

Hola X!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Respecte al que comentes, et diria que si tens ganes de masturbar-te, per què no ho fas? Moltes persones a la teva edat comencen a sentir aquestes ganes d'experimentar, i una forma de fer cas al nostre cos, es masturbar-se!
I també és normal que no t'hagis liat amb algú, ja que això és un pas més! No és el mateix estar sol que amb companyia, oi? Quan et sentis preparada i t'agradi algú, segurament podràs continuar experimentant amb una altra persona! ;) De moment, et tens a tu mateixa!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat