Ho faig?
Bé esque tinc un gran dilema, a mi hi ha un noi que em posa moltíssim, de fet ens hem liat i ens hem tocat, pero mai em arribat a fer-ho. L'atre dia m'ho va proposar de fer-ho. I jo si que bull, però no em veig preparada, i diuen que la primera vegada a de ser amb algu especial, pero esque jo seria una mes amb ell. Tinc una confusió brutal, em moro per fer-ho de debo, pero tampoc veig on i quan. Que hauria de fer? A més em fa molta vergonya, no considero que jo tingui un físic espectacular.
Anissa Ouali

Hola Andrea!!!
Primer de tot, com tu dius t'has de sentir preparada. En aquest moments dius que tu series una més per ell, i no és tracta de que l'altre sigui super especial però que si sentis que es un moment i una persona especial per tu i a la inversa.
Per aquests motius, potser és el moment de esperar una mica, veure com va tot, coneixeu-vos una mica i millor i llavora’ns decideixes que vols fer! Però donat temps!!
Sobre el físic, el més important és que et sentis bé amb tu mateixa!! així veuràs com et sentiràs tota tu espectacular!!
Un petonas enorme!
Anissa Ouali, @AniOuali