Com posar caxondo al meu xurri i mes dubtes^____^
Hola! Mireu, fa un temps que estic amb un noi, i doncs, ens volem "divertir" però jo no vull perdre la meva virginitat encara per això necessito consells sobre això de tocar-se.
La veritat és que cap noi m'ha masturbat fins ara i em fa vergonya. Ell em posa molt, i doncs se'm mullen les calces...això és asquerós per ells?
L'altra pregunta que tinc és, a vegades el xoxo pot arribar a fer mal olor, és normal? És que em fa por quedar amb ell, que em comenci a tocar i li fagi mala olor la mà després :(
I un altre dubte que tinc és, quan el començo a masturbar jo, i ell arribe a l'orgasme, surtirà el semen, i jo que he de fer? No li vull xupar encara perquè es massa aviat.
Ah i per cert, em podeu donar idees de com posar-lo caxondo? Ell vol que el dominin, i pos he pensat en lligar-lo amb mocadors, però què fai quan el lligo?
Gràcies. un petó
Anissa Ouali

Hola Laura!!
Primer de tot mai has de fer res que tu no vulguis en aquests moments! per això és ideal que tinguis clar que no vols!
Sobre mullar les calces, la lubricació dels genitals és un procés natural i no ha de fer fastig ni a tu ni a ells. A més a més això ens indica moltes coses, com per exemple que aquesta persona t'excita i t'agrada.
L'olor, els genitals acostumen a tenir una olor diferents i potser no estem acostumats i ens dona la sensació de mala olor, però la mà no farà olor ;). Els hàbits d’higiene i alimentació també influeixen en l'olor del cos i els genitals, per això és molt important i s'ha de cuidar (els genitals no s'ha de rentar per l'interior de la vagina, ja que ells mateixos és regulen sols).
Si hi ha masturbació i a ell li surt semen, no has de perquè fer sexe oral, si els semen surt i us taqueu, podeu deixar uns mocadors al costat per netejar.
I sobre que l'excita més, ell mateix et dona pistes, però potser hauríeu de parlar una mica més, a part de lligar-lo que li agrada, li agraden els petons? al coll? els massatges? carícies? com veus hi ha mil opcions, així que demana-li que t’expliqui que més li agrada i tu també li pots explicar que t'agrada tu, i mica en mica anar jugant!
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!! Anissa Ouali, @AniOuali