Tinc por!
Hola! tinc un problema:
tinc 15 anys, medeixo 1,64 i peso 48kg. A les hores de sopar no tinc mai gana però durant el dia si. M'estic començant a preocupar perquè no m'estigui començant a quedar anorèxica ja que a més a més moltes amigues de la classe em diuen que estic molt prima.
Moltes gràcies adolescents. Petooons <3
Sara Bujalance

Hola Paula! Durant el dia menges amb normalitat? Si a l'hora de sopar no tens gaire gana el millor que pots fer és menjar alguna cosa lleugera, però no et quedis sense sopar perquè no seria convenient per a la teva salut. Si veus que passen els dies i continues igual, potser seria convenient que anessis al metge i li expliquessis el que et passa, ja que la pèrdua de gana no té que ser necessàriament per una anorèxia, pot ser per algun altre motiu. De fet, la pèrdua de gana en l'anorèxia sempre ve acompanyada d'una preocupació molt gran pel pes i per engreixar, t'ha passat això últimament d'estar amoïnada per guanyar pes? Un petó molt gran!