berruga
hola! tinc un petit problema que em fa molta vergonya i esque tinc una berruga al costat dels llavis vaginals (no als llavis) i em fa vergonya anar al dermatòleg perque me la treguin o directament dir-li a la meva mare per anar-hi... no se que fer perque no em sentire a gust si tinc relacions.
Elena Crespi

Hola!
Doncs el més important que has de fer és el que et fa vergonya fer.
Precisament perquè la berruga està en un lloc delicat ho hauries de parlar amb la teva mare i que anessiu al dermatòleg. Allà et diran o te la treuran de manera segura i així no et molestarà ni et farà sentir malament.
T'animo a que facis el pas ja que tu, per tu sola, no pots fer res. Aquí necessitem l'ajuda d'un professional!
Una abraçada!
PD: I pensa que a tothom li poden sortir berrugues a tot arreu però normalment no en parlem, per tant, gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat