MAI CONTESTEEEU :( JOPEE
Hola, nose si aquista pregunta va aquí pero... es k estic nerviosa per la primera vetada que donare un peto! Mai he donar un i nose com es fa, i si quedo en ridicul? i si ell es riu de mi??? encara no tinc novio pero vull estar preparada
com es dona un peto? vull dir no un pico NO un peto d'aquets... bueno ya m'enteneu....
siuspauuu es k estic a 2n d'Eso i no se fer-ho
MERSIIII
Elena Crespi

Laura, com estàs?
De fet, ningú sap com fer el primer petó! ningú neix ensenyat. El que et recomanaria és que intentessis anar a poc a poc i que mica en mica aneu trobant la manera de fer amb la persona amb qui te'l facis.
Si la persona té més experiència que tu, deixa't guiar. I tingues en compte que també pots fer el que et vingui de gust fer.
Per exemple, si et recomano que vagis a poc a poc, seria per començar acaronant llavi amb llavi i més endavant incorporar la llengua a poc a poc.
Però pensa que mai ningú neix ensenyat en res i la gràcia des petons és anar-ne aprenent mica en mica!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat