zones erogenes
Hola! Fa un temps vaig llegir aqui, que hi ha unes zones erogenes (crec que es diuen aixi) que són zones del cos que si les toques o algu, la persona s'excita,.no?
I buenu magradaria que les diguéssiu o feu un altre post perque es interessant i de pas m'agradaria trobar-li al meu novio jajaja
I ja que estem, algun truc,.joc, o algu que li exciti que pugui fer-li en un lloc public Tipu parc.
Moltes gracies!
Elena Crespi

Hola anonima1224!
Doncs cadascú té les seves zones erògenes.
I no són zones que automàticament t'excitin sinó que són zones més agradables al rebre contacte i que creen una sensació bona que fa que tajudi a excitar-te.
L'esquena, les orelles, el coll, les natges, les cuides, la panxa, el cap, els llavis... qualsevol pot ser una zona erògena, també depèn de com la toquem.
Per tant, amb la teva parella podeu jugar a tocar-vos suaument tot el cos i així descobrir què us agrada i com us agrada.
I per trobar el que li exciti en un lloc com un parc, millor parla-ho amb ell ja que no tothom li agrada fer coses en un espai públic, per tant, ho hauries de parlar amb ell.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat