inolvidable
OLa,
tinc 13 anys, fa un mes un nen que te 16 anys ens vam trucar, em va dir que m'estimava i que volia lio amb mi, jo li vaig dir que també l'estimava, perquè portava quasi 5 mesos enamorada d'ell, despres em va dir que amb mi voldria una relacio més adulta o sigui volia relacions sexuals, jo li vaig dir que no perque tenia 13 anys i tenia por que algu se'n enteres que ja ho havia fet. Quan li vaig dir que no ell em va dir que si no hi havia sexe ell no volia res amb mi, i jo li vaig dir que el que em deia no tenia sentit, si m'estimava. Nomes em volia pel sexe? m'estimava realment?? volia xulejar de mi?? siusplau ajudam no mel puc treure del cap.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Serem una mica dures amb tu però perquè ens sap molt greu el que t'ha passat. El que has de fer és passar pàgina, aquest noi no era per tu. Ningú en qualsevol situació pot obligar o forçar a una altre persona a fer res que no vulgui fer, i menys en el que es refereix al sexe! Per tant, si ell et diu que si no hi ha sexe no vol res amb tu, doncs molt bé, ni sexe ni res amb tu! No pot obligar-te o forçar-te a res, i tu, pel que ens expliques, li has deixat les coses ben clares.
Ara deixa passar el temps, coneix altres persones, bones persones i poc a poc te'l treuràs del cap.
No sabem si t'estima o no, però al marge d'això, creiem no et mereixes una persona que et posa aquest tipus de condicions.
Espero que entenguis la nostra resposta, ens preocupem per tots i totes vosaltres!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL