Aconsellam sisplau
Hola!Soc una noia que ha anat a estudiar a fora durant un temps i la veritat es que aixo mha fet engreixarme bastant. Abans de marxar m'agradava el meu cos i crec que estava super proporcionada, pero ara crec que he guanyat uns quants quilos i no se com fer-ho per comensar a vigilar i a perdre pes rapid. No tinc la regla encara.
M'agradaria que em donessis alguns consells a part de menjar sa i fer esport que ja ho faig. Gracies!
Sara Bujalance

Hola Adna! El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més, ja veuràs com poquet a poquet vas recuperant el teu pes habitual, previ al viatge. Posa una mica de constància i de paciència i en un temps tornaràs a tenir el teu cos. Sobretot no caiguis en l'error habitual de voler perdre pes ràpidament, quan es fa això, el més probable és tonar-lo a guanyar igual de ràpid, així que fes la única cosa realment efectiva: establir uns hàbits saludables: menjar de tot, equilibrat, i fer esport. Poquet a poquet recolliràs resultats. Un petó molt gran!!