Taques!
Hola, necesito la teva ajuda ja!
Aquest any es el primer ke ma vingut la regla i doncs no o domino molt be el meu problema es que ho taco tot sempre el pijama sempre el taco de sang perque a la nit es quan mes men surt i les calces sempre. Ja m'en poso de enormes pero no se com sempre l'acabo tacan.
Se que tu em diras que o parli amb ma mare pero no puc o intento i no puc tinc massa vergonya de parlar d'aquests temes amb ella!
No se que fer sempre o taco tot i ma mare o a de posar amb lejia i encara queden taques!
Que puc fer?!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Si la teva mare ho renta i veu que ho taques pots comentar amb ella que no saps què fer per no tacar, potser ella et dona alguna idea.
Per part nostre et donarem diverses idees:
1) Utilitza compreses de nit, són més llargues i et poden anar bé per dormir.
2) Si tens molta quantitat de sang, pots utilitzar un tampó juntament amb la compresa de nit, això farà que encara que hi hagi flux de sang no taquis tant.
3) Utilitza la compresa de nit i posa't dues calcetes per dormir per a evitar que es mogui quan tu et moguis dormint.
Prova-ho i ja ens explicaràs!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL