la meva panxa
holaa, tinc 13 anys i peso uns 44 quilos crec que em falten alguns quilños per estar ben bé de tot, però m'agradaria aprimarme una mica de la panxa no és que em senti gorda però m'agradaria tenir-la una mica mes plana, algun consell? per fer-ho?? pero que no em perjudiqui?? merci
ah i tambe tinc un complex amb les meves cuixes a la part de dalt ( no se ben be com explicaru) i tinc una especie de bony que té molta gent però m'agradaria dissimular-lo ujna mica qins exercicis he de fer?
merci per toot petonets:))
Sara Bujalance

Hola!
Pensa que només tens 13 anys, estàs en plena adolescència i el teu cos encara està creixent. Intenta tenir una mica de paciència i veuràs com a mida que el teu cos va madurant va "definint" la cintura i les formes en general. El millor que pots fer mentrestant és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Pels "bonys" que dius que tens a les cames, no cal ni que t'amoïnis, és la forma pròpia de les cames, sobretot de les cames femenines, no és necessari dissimular-los, totes les dones els tenen, independentment de si estan més grasses o més primes! Un petó!