Algu simple, suposu..
Hola, la tipica pregunta imbecil, vaja..
Que faig amb un nois que m'agrada, es timid, i no vull ser la tipica pesada, basicament perque no ho soc..
Es un noi que no li agrada saber que li agada a alguna noia, perque s'agobia.
Es timid, i he quedat un parell de cops a soles. Estem super be i hi ha feeling, clarament.
Pero jo no em vull llençar per ''por'' o incapacitat, no ho se..
Pero no se si dir-li algu o no..
Semblo retrasadeta haha pero la veritat es que una bona opinio sempre s'agraeix..
Vaig una mica perduda, i m'agrada bastant..
Gracies per ajudar-n'hos a tots, per ajudar.me a mi en particular i un peto molt gran!
Lau!
IESP

Hola Lau,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per les teves paraules d'agraïment, ens animen moltíssim!
Si ens dius que ell és molt tímid i s’angoixa, potser el que podries fer és en comptes de llençar-te de cop, és que el proper cop que esteu a soles li facis saber que estàs molt a gust amb ell i que t'agrada quedar amb ell, i pregunta-li si a ell també li agrada quedar amb tu. A veure què et diu... si és tan tan tímid, el millor que pots fer és anar poc a poc per no espantar-lo.
El consell, intenta posar-te en el seu lloc sense perdre de vista el que tu vols.
Una abraçada i sort!
Helena Angel @HelenaAL