trencament preservatiu
Hola! ahir vaig mantenir relacions amb el meu xicot i al anar a comprovar que estava be el condo, estava punxat. No va ejacular, i a mi se'm va anar la regla dijous passat. Hi ha molt risc d'embaràs? en cas de que em quedes prenyada, quins son els primers simptomes i que hauria que fer per abortar? pd: la meva mare ja sap el que va succeir.
moltes gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Estigués on estigués la punxada, el risc d'embaràs és molt baix, i menys si no hi va haver ejaculació.
De totes formes, per quedar-te més tranquil•la, si dius que la teva mare sap tot el que va passar, podríeu anar a la farmàcia a comprar un test d'embaràs per descartar-ho. Tot i que ja et diem que les probabilitats que sigui positiu són molt baixes, no està de més descartar-ho.
D'altre banda, això ha estat un accident, el que és bo és que utilitzeu SEMPRE preservatiu des del principi.
Et donarem alguns consell d'on s'han de guardar els preservatius i a on no:
Bons llocs:
- Calaix de la tauleta de nit
- Calaix en algun armari
- En una capsa sota el llit
- En alguna capsa en una estanteria
Mals lloc:
- A la cartera (si el porteu a la cartera comproveu abans de posar-lo, o controleu la data de caducitat)
- Al moneder
- En llocs on els hi pugui tocar el sol
- A la guantera del cotxe (normalment s'escalfa)
Espero haver-te ajudat!
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico