vergonya
hola, m'agradaria fer una petita consulta. fa poc que tinc novio. portàvem tontejant dos anys i finalement em fet el següent pas. el que passa es k ell te dos anys més que jo, jo tinc molt clar que tenir sexe amb ell ENCARA no en tindre (he parlat amb ell i li vaig dir que hauria d'esparar, ell em va dir que tranuquila, que esperaria) pero tinc molta vergonya per si em demana de fer petting... no em sento gaire comoda amb el meu cos la veritat... amb aquests temes soc molt inexperta... pero tinc por de que si no li donc "amor" em deixi per una altre de més gran per poder follar (perdoneu l'exprecio), em podrieu donar algun consell per perdre la por i la vergonay? mooltes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La clau te la dones tu mateixa, per perdre la por i la vergonya per a poder fer petting és acceptar el teu cos, si està amb tu és perquè li agrades, per tant, per què no t'agrades a tu mateixa? Valora't i estima't!
Segurament no et demanarà de fer petting, generalment sorgeix, normalment sorgeix quan us esteu liant i us exciteu més del normal i aleshores la roba comença a volar i fregueu els genitals amb la roba posada. Per tant, tranquil·la, quan passi tu també ho gaudiràs, i si t'angoixes i vols parar només cal que ho diguis.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL