Quan???
Tinc 12 anys i no fa gaire e començat a utilitzar top perquè sem notava una mica el pit en la samarreta, s'em veia un bulto i no quedava bé.
Pero la meva dubta es quan haig de començar a utilitz Algunes amigues meves porten uns com quadrats, talles petites, però quan sabre que haig de començar a portar sosten i com li dic a la meva mare????
Sisplau contesteu
Gracies per l'ajuda
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Com dir-li a la teva mare, doncs amb la màxima naturalitat, comenta-li que vols començar a portar tops perquè et sents incòmode sense.
Quan començar a portar sostens, quan tinguis més pit, ho notaràs, notaràs que el top ja no et senta bé i et sents incòmode, com que no t'agafa bé. Quan això passi, hauràs d'anar a mirar sostens.
No tinguis ni vergonya ni por de parlar amb la teva mare, ella també va passar per aquesta època i et pot ajudar. Si no pot, parla amb alguna germana, cosina, tieta, etc...
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL