Algunes preguntes
Hola!
Mira, tinc alguns dubtes que no se i tampoc se a qui preguntar.
1- El conjunt que es coneix com a ''sexe oral'' que representa que es? Tant per noi com per noia.
2- Com sabem si les dues persones estem sanes? O sigui, em refereixo a que si tots dos som verges, no tenim cap tipus de malaltia no? O sigui, risc de contagi no n'hi hauria d'haver i per tant el preservatiu l'únic que evitaria seria l'embaras. M'equivoco?
3- Quina creus que es la millor posició (o la menys dolorosa per la noia) per fer-ho per primer cop? La noia a baix, o a dalt? I entrada lenta o de cop?
Responeu ràpid sisplau!
Moltes graaacies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
El sexe oral tan per noi com per noia consisteix en llepar els genitals de la parella, si ets noi es diu fel·lació i consisteix en que la parella llepa el seu penis; si ets noia es diu cunnilingus, i consisteix en que la parella llepa la zona externa de la vagina, clítoris i llavis vaginals.
2- Com sabem si les dues persones estem sanes? O sigui, em refereixo a que si tots dos som verges, no tenim cap tipus de malaltia no? O sigui, risc de contagi no n'hi hauria d'haver i per tant el preservatiu l'únic que evitaria seria l’embaràs. M'equivoco?
Si els dos sou verges i MAI heu tingut cap tipus de contacte sexual ni oral ni res amb cap altre persona serà difícil que tingueu alguna Infecció de Transmissió Sexual, el preservatiu us previndrà de l'embaràs. Tot i que tingues en compte que els nois poden ser portadors dels fongs i no tenir cap símptoma i tu desenvolupar els símptomes si ho feu sense preservatiu. Per tant el preservatiu és genial per evitar mal de caps.
Això depèn de com tu et sentis més còmode. Si tu et poses a dalt, et serà més fàcil controlar el ritme d'entrada i la profunditat de la penetració. Si et poses a baix, et pot ser més fàcil concentrar-te i relaxar-te. Valora què és el que prefereixes.
Pel que fa a l'entrada, tu has d'anar provant, si no et fa mal ves entrant, si veus que et fa mal, que entri poc a poc.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL