Condó!
Hola! L'altre dia vaig fer-ho amb el meu novio i se'ns va trencar tot el condó,vaig correr immediatament a buscar la pastilla del dia després així que no crec que pugui estar embarassada. El problema està en que la part de dalt del condó s'ha quedat dins meu,i no hi ha manera de trobar-lo....m'he intentat ficar els dits però res. Estic una mica preocupada i m'agradaria saber si hi ha algun risc en tenir un tros de condó a dins, per si puc agafar alguna infecció. He llegit que el propi cos eliminarà el condó, però no puc evitar estar preocupada.....hauria d'anar al metge però em fa una mica de vergonya.
Anissa Ouali

Hola!!!
És molt important utilitzar els mètodes d’urgència (pastilla del dia després) com heu fet. Sobre el condó, has de tenir en compte que la vagina, com ve has llegit, mica en mica "expulsarà" aquesta part, però a vegades l’angoixa, els nervis, etc.. fa que això sigui més difícil ja que no relaxem la musculatura de la zona vagina per facilitar l’expulsió. Tot i així l'ideal és anar al ginecòleg per descartar qualsevol dubte, fa vergonya si, però ells estan molt acostumats a motles situacions, i tenir una resposta d'un professional t'ajudarà a treure't tots els dubtes i evitar qualsevol tipus d'infecció.
Una forta abraçada!!Un petonas!!! Anissa Ouali, @AniOuali