Color i pèl
Hola!
Tinc dues consultes: On és normal tenir pèl púbic, fins on arriba? És normal tenir els llavis de les parts baixes d'un color bastant fosc?
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El pèl púbic cobreix els llavis superiors dels genitals femenins, puja pel monte de venus uns 3/4 dits i dels llavis superiors també baixen per la zona inguinal (la zona del bikini).
El color dels genitals és normal, totes les noies i dones tenen el color dels genitals diferent les unes de les altres. El mateix que passa amb el color dels ulls, no totes les persones tenim el mateix color d'ulls, unes persones els tenen blaus, altres marrons, altres color mel, i altres color verd, i entre aquests hi ha barreges, és a dir hi ha molta varietat, i com sempre diem: la varietat és positiva sinó el món seria molt avorrit!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico