Que sóc?
He preguntat varies vegades i mai m'heu respòs.. Espero que hem respongueu aquesta vegada.. ho necessito.
A veure, explico: (tinc 15 anys, faré 16 al novembre)
Fa temps que crec que m'atrauen les noies més o menys igual que els nois, però no estava segura. Per aclarar-me, li vaig dir a una amiga amb la que tenia molta confiança. Ho va entendre i vam estar temps parlant d'això. Crec que m'agradava, perquè sempre pensava amb ella i quan m'arribava un missatge seu estava molt feliç, però no sé si era amistat o amor. Al final em va dir que ella creia que era bi també, i al final vem decidir estar juntes, ens vem liar, però no sé si em va agradar, ja que vem durar nomès com una semana i li vaig dir que no volia que estiguessim juntes perquè no sentia el mateix per ella que abans... A més, ho portavem d'amagat perquè jo no volia que ningú ho sapigués, perquè la gent no ho accepta. Llavors ho vem deixar, i ja no sé que sóc, perquè crec que m'atrauen les noies igual que els nois però no estic segura perquè amb aquella amiga no vaig sentir el que creia que sentiria, llavors estic confusa. Ajudeu-me si us plau.. I si ho sóc, bi, com els hi dic als meus pares i amics? El meu germà és bi i els hi va dir als pares, però jo no tinc valor per dir-ho, encara que els meus pares ho entenen, però crec que en el fons si els dos ho fòssim, els hi faria ràbia no tenir cap fill "normal".
Moltes gràcies :)
Que sigui anònim si us plau
Anissa Ouali

Hola Em!!! Sento molt que no hagis trobat la teva resposta, et puc assegurar que estan respostes ja que no en deixem ni una, però al haver-hi tantes si no recordem exactament el títol és fa difícil trobar-a després!! Aquí va aquesta, espero que la puguis llegir:
Primer de tot ser bi no fa anormal a ningú, i ser hetero no vol dir ser normal! Quan parlem de orientació sexual hem de diferenciar que hi ha persones que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i persones amb qui ens veiem tenint una relació de parella (a més a més de l'excitació). Això potser vol dir que l’excitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe.
Segurament amb la teva amiga vas tenir una molt bona relació però cap tipus d'excitació. I en aquest punt és pot haver confós l'amistat, com tu ve dius. I la pressió que et poses fa que t'angoixis encara més! No has de tenir pressa per definir si ets homo, bi o hetero, en aquests moments és molt normal en un moment com el que estàs vivint ara tu.
També et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra...
Una forta abraçada!!! Anissa Ouali, @AniOuali