homosexualitat
Hola, em dic Josep i ja fa dos anys que sé que sóc gai. Aquests últims sis mesos ho he acabat d'assumir. De moment només ho sap la meva millor amiga i el meu millor amic. Els meus pares són bastant homòfobs i per tant em fa por dir-los-ho.
D'altra banda, no tinc 'pluma' i la gent que no em coneix bé ni s'ho sospita.
Els meus amics estan perdent la virginitat i tothom ja s'ha 'liat' i a mi això em fa cosa, ja que no vull tenir una 'tapadera' ni res per l'estil. No vull fer coses de les que me'n pugui arrepentir més tard, com perdre-la sense estar preparat. De fet, no em vull liar amb una noia simplement perquè no m'hi sento atret.
Hauria de sortir de l'armari?
I d'altra banda, és normal que vulgui esperar a algú especial i no tingui cap necessitat urgent?
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Josep!! Gràcies per la teva consulta!!
És molt normal tant esperar a la persona que tu decideixis com esperar el moment en que et sentis preparat! la sexualitat és una part molt important que hem de cuidar i anar gaudint al nostre moment.
Com tu has dit, no t'has de liar amb una noia de tapadera, i encara menys si no et sents atret! Sortir de l'armari a vegades pot ser difícil i dur, però és un procés necessari per poder anar sentint-te més a gust amb tu i viure sense tenir que preocupar-te de sospites ni res!
Pel fet de ser homosexual no has de perquè tenir pluma o no, i m'alegra molt llegir que li has pogut explicar a dos bons amics!
Hi ha una casal que crec et podria ajudar en tot aquest procés:
Et demano que puguis donar-li un cop d’ull a la web, veuràs que parla de com dir-li als pares, moments en els que necessitem suport, etc.. i fins i tot si t'animes i els teus millors amics et poden acompanyar, podeu anar i visitar el casal (estan a Barcelona).
Espero haver-te pogut ajudar!! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali