urgent
Hola,tinc 16 anys i no soc verge,fa una setmana vaig tindre relacions sexuals amb el meu novi i vaig tindre un problema,li estaba fent sexe oral i cuan es va correr(per diro d'una manera) em vaig empassar el semen i ultimament em fa mal la panxa,necessito saber que em passa siusplau!!!
moltes gracies!
Anissa Ouali

Hola!!!!
Haver-te empassat el semen no provoca mal de panxa, així que segurament el dolor que sents és pels nervis o l'angoixa que t'ha provocat empassar-t'ho (a menys que sigui per algun altre motiu que no tingui res a veure amb tot això). Si segueix fent molt de mal l'ideal és anar al metge!
Una cosa molt important que heu de saber és que en el sexe oral existeix el risc d'infeccions de transmissió sexual,(ja sigui per contacte, per sang o fluids), per aquest motiu és molt i molt important utilitzar sempre preservatiu!! SEMPRE!!
Espero haver-te pogut ajudar!! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali