Estic grassa.
Hola:)
Volia saber com em podria treure els quilos que em sobren. Peso 69 kg, faig 1.70 mes o menys i tinc 14 anys. Les meves amigues diuen que estic bé desde fora però quan em peso vec que és molt. Que podria fer? Faig esport però no hi vec resultat, també faig una dieta equilibrada menjant de tot però amb moderació. Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola revoltosa! Per l'alçada que fas el teu pes és correcte, així que les teves amigues et diuen la veritat, estàs bé! No t'obsessionis amb el pes que marca la bàscula, ja que el pes és molt relatiu, depèn de moltes coses a part de l'alçada, depèn també de l'edat, de la constitució, de l'estil de vida que fa la persona, del seu estat de salut, de genètica.... Depèn de moltes coses i en cada persona és diferent, de fet, dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir siluetes molt diferents, així que no t'hi capfiquis gaire amb el pes en concret. A més, el millor i l'únic que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, i tot això ja ho fas, així que no t'amoïnis més! El teu cos està bé i tu ja ho estàs fent bé per mantenir-te en forma. Un petó molt gran!!