NO PUC NI MENJAR... respongueu siusplau... molts nervis TT
Aquests disabte vaig fer l'amor per primer cop amb el meu nòviu. Per supost que ho vam fer amb condó. Realment no em va fer gaire mal, cosa de la que me'n alegro... Estic feliç d'haver-ho fet.
Però sóc una persona moolt paranoica... Ho vam fer que jo acabava de tenir la regla, tenie restes i tot, i ho vam fer amb condó.. Quan vam acabar i li va fer el nus, no vaig veure que goteixes ni res (no crec que es trenques). Pero saps allò de les paranoies de.. I si.. ?? Bé coses aixi que em posen dels nervis...
Tinc por perque els meus pares no saben res... i clar! Puc estar embaraçada? Jo crec que no, fen-t'ho amb condó i just en el moment que te sent va la regla.. (que ets menys fèrtil).
Ajuda plis.. Respongueu...
Anissa Ouali

Hola Andrea!!! M'alegra molt llegir que tot hagi anat tant bé!!! I espero que aquest moment sigui un bon record per tu ;)!
La part que m'expliques de la fertilitat, dir-te que és difícil de controlar, és cer que hi ha moments que pot haver-hi menys risc, però els risc sempre hi és.
D'altra banda dir-te que és molt important la protecció i comprovar que tot estigui bé, i això t'ha de deixar més tranquil•la. Dubto molt que tinguis cap risc d'embaràs ja que has mantingut la protecció en tot moment i us heu assegurat que no s'hagi trencat res. Així que no busquis paranoies!!!
Un petonas enorme!!!Una forta abraçada!! Anissa Ouali, @AniOuali