Ajuda urgent
Hola primer de tot no se si aqesta pregunta va aqi.
Hola soc una nena de 13 anys i m'agrada molt un nen 2 anys mes gran que jo tenim considensies amb pare i germanes pero mai ens em parlat ni res totes les meves amiges em diuen que es fixe amb mi pero jo no les crec el que vui dir jo esq vui saber si va per mi pero sense dirli res soc molt vergonyosa. COm o podrie fer per sabero?
SIplau contesteu i gracies per ajudarme i escoltar la meva pregunta
Anissa Ouali

Hola Yeiiiii!!!
Quin no arrisca np guanya, hi si no et creus les amigues i tampoc vols apropar-te a parlar amb ell no sortiràs de dubtes!! Tot i així no volem que ho passis molt malament per la vergonya.
Tens confiança amb les germanes d'ell? I amb els teus germans/nes? A través d'ells podries demanar que us presentin "formalment" i així tenir excusa per començar a parlar. Si encara no et veus amb cor per parlar amb ell, el que pots fer és investigar una mica. Com? les amigues ens poden ajudar i treure una mica d'informació a ell directament o algun amic en comú. O per exemple, utilitzant una carta per fer-li arribar.
Com veus, si volem saber hem d'intentar apropar-nos mica en mica, respectant la vergonya però arriscant-nos una miqueta!!
Espero haver-te pogut ajudar!!
Una forta abraçada!! Anissa Ouali, @AniOuali