Com liar-me
M'agradaria saber que hauria de fer o com ho hauria de fer per liar-me am algu per primera vegada. Vull fer-ho i no decebre-la. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Gere!!
És completament normal sentir dubtes quan ens hem de liar per primer cop, així que et demanaria que no t’amoïnessis molt! També et diria que siguis tu mateix, i que encara que estiguis nerviós, recordis que segur que ella també està nerviós per quedar amb tu! Per això No decebràs a ningú si no t'obligues a fer-ho bé!!!
És normal que quan mai t'has "liat" amb ningú sentis nervis per no saber com ho has de fer, si ho faràs bé, si sabràs quan parar, o no... però el més important no és com fer-ho ja que no pots tenir una tècnica estàndard, sinó, que amb cada persona diferent que et "liis", serà diferent, ja que tindrà diferents llavis, diferents dents, diferent llengua, que l'anterior.
Aleshores, com fer-ho? Segueix el moviment de l'altre, ella seguirà els teus llavis i tu els seus. És com un ball, seguiu-vos i ja veuràs com tot va bé!
Una forta abraçada!! Anissa Ouali, @AniOuali