URGENT! POSSIBLE EMBARÀS?
Hol! Tinc una consulta molt important, fa una setmana vaig tenir relacions amb el meu novi, sense preservatiu, però ell no va acabar dins... Porto 3 dies de retràs i estic molt nerviosa, no sé si es possible que estigui embarassada. Cal afegir que tot aquest mes he estat fent molt d'exercici cada día, i menjant molt poc (he llegit que aixo també pot influir en la regla).
No sé que fer, ajudeu-me siusplau!!
Anissa Ouali

Hola Sophie022!!
Pel que ens has explicat, encara que ell no hagi ejaculat dins, existeix el líquid preseminal i aquest pot sortir abans de l'ejaculació i sense cap control. aquest líquid conte espermatozoides i te risc d’embaràs. Això no vol dir que si o si hi hagi un embaràs però en aquestes situacions és important poder fer una visita al metge i parlar-ho amb ell per descartar els dubtes. Existeix l'opció de realitzar les proves que és venen a la farmàcia.
Sobre la regla, és cert el que dius, els canvis en els hàbits alimentaris i l'exercici influeix en el nostre cos i com funciona. També has de saber que l'angoixa i els nervis poden fer que la regla trigui més a venir.
Ànims i surt de dubtes!! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali