Masturbacio
Hola!
Tinc un problema amb la meva parella que es el següent
Som una parella homosexual... llavors ell tarda 1 hora en ejecular i jo tardo uns minuts. No sabem com solucionar aixo per gaudir els dos.
Ens agradaria que ens donguesiu alguns consells per facilar la ejaculacio junts,
Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anonim8824!
Una pregunta us passa el mateix a cadascú de vosaltres quan us masturbeu sols? Si la resposta és no, intenteu buscar que feu quan esteu sols que us ajuda a no trigar uns minuts o un hora en ejacular.
Ejacular a la vegada és difícil ja que cada persona te un ritme de resposta sexual i per tant cadascú ejacula en el seu moment, això no vol dir que no pugueu conèixer una mica cadascú de vosaltres com funciona la seva excitació, que l’ajuda a arribar a l'orgasme i la ejaculació. I anar jugant amb els ritmes de cadascú (jugant als jocs més excitants per un i anar amb una excitació mica en mica per altres, per exemple)
Espero haver-vos pogut ajudar!! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali
www.consultajove.cat