Bisexualitat
Hola, tinc 17 anys i desde fa temps tinc un dubte, tinc novio, i m'agrada molt, però m'he he liat amb una amiga i no es la primera vegada que ho faig. La veritat es que hi han moltes noies que les trobo maques i no m'importaria tenir algo amb elles. Significa aixo que soc bisexual? I aixo es possar les banyes al meu novio? Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'heterosexualitat, l'homosexualitat i la bisexualitat es defineix per de qui t'enamores, és a dir, si ets noia i t'enamores de nois, ets heterosexual, si ets noia i t'enamores de noies ets homosexual, si ets noia i t'enamores de nois i/o noies indiferentment, ets bisexual. I tot això independentment de amb qui tinguis relacions sexuals. Tot i que sovint l'afecte/enamorament i el sexe van junts.
El fet de posar-te l'etiqueta de bisexual o no, no t'ha d'angoixar, ets molt jove i poc a poc aniràs descobrint qui t'enamora.
El que ens preguntes de és infidelitat embolicar-se amb noies mentre estàs en una relació amb un noi, no podem respondre, la fidelitat és un pacte entre dos, tu i el teu novio en aquest cas. Per tant, valora els vostres pactes i ja ens diràs si ho considereu infidelitat o no.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL